طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی با جدیدترین فناوری‌ها

طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی با جدیدترین فناوری‌ها

طراحی سایت امروزه به عنوان یکی از ابزار های بسیار کلیدی برای بازاریابی است ، شما با داشتن یک وب سایت می توانید شبانه روز در تمامی روز های هفته یک بازار یاب آنلاین داشته باشید ، برای اینکار اولین قدم طراحی سایت است در این مقاله سعی می کنیم به اهمیت طراحی سایت و اپلیکیشن خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.


طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی
چگونه کسب و کار خود را به اینترنت منتقل کنید؟
اولین پاسخ طراحی سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی است. یک سایت فروشگاهی موفق دارای امکاناتی است که بتواند محصولات و خدمات شما را به صورت آنلاین و به بهترین شکل به مشتریان عرضه کند.
مهم‌ترین ویژگی‌های یک سایت فروشگاهی موارد زیر است:
• صفحه محصول: شامل تصویر، عنوان، قیمت، توضیحات، مشخصات و… است
• صفحه دسته‌بندی محصول: محلی برای نمایش محصولاتی از یک دسته خاص در کنار هم است. چیزی مشابه قفسه‌های فروشگاه واقعی که مثلا مواد بهداشتی در کنار هم قرار می‌گیرد.
• صفحه اصلی فروشگاه: محلی که مشتریان در یک نگاه کلی گلچینی از بهترین محصولات، تخفیف‌ها، برندها و سایر بخش‌های اصلی سایت شما را ببینند.
• بخش مقالات: این بخش برای درج محتوا و مقالات مفید برای مراجعه‌کنندگان است. انواع راهنمای خرید اینترنتی، توضیحات کامل درباره محصولات و نحوه استفاده آن‌ها، کاربرد محصولات و در برخی موارد مطالب سرگرم‌کننده در این بخش قرار دارد.
هم‌چنین بخش‌های جانبی سایت فروشگاهی شامل اطلاعات تماس، نمادهای اعتمادساز، صفحه ویژه تخفیف‌ها و بسیاری امکانات جانبی دیگر نیز می‌شود که بسته به نیازهای کسب‌و‌کار شما متفاوت است.

چه نیازی به اپلیکیشن فروشگاهی است؟

اگر شما به دنبال بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ برای طراحی اپلیکیشن هستید با ما همراه باشید. اپلیکیشن فروشگاهی مکمل یک وب‌سایت است. بسیاری از افراد (مخصوصا افراد میان‌سال) شاید نتوانند با سایت ارتباط برقرار کنند. اما رشد نرم‌افزارهای موبایلی نظیر شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، این افراد را با مفهوم اپلیکیشن به خوبی آشنا کرده است.
اپلیکیشن فروشگاهی، نسخه‌ای بهینه از وب‌سایت شماست. امروزه برخی تکنولوژی‌ها حتی اجازه طراحی یک‌پارچه اپلیکیشن و وب‌سایت را می‌دهد. به گونه‌ای که سایت فروشگاهی شما، قابلیت تبدیل به اپ را نیز دارد. به این تکنولوژی، وب اپ گفته می‌شود. کاربران با نصب اپلیکیشن، به سادگی آن را از صفحه اصلی برنامه‌ها باز کرده و وارد مراحل خرید می‌شوند.

برای شروع کار طراحی سایت چه چیزی نیاز است؟

هر کسب و کار اینترنتی در ابتدا به یک نام احتیاج دارد. اگر پیش از شما نامی داشته اید کار راحت است. اگر می‌خواهید کار خود را از شروع بر بستر اینترنت آغاز کنید، باید یک نام تجاری (برند) برای خود انتخاب کنید.
برند شما تعیین کننده‌ی آدرس سایت (دامنه سایت) شما است. دامنه سایت معرف شما به کاربران و عبارتی است که برای رسیدن به شما آن را یاد می‌گیرند. برخی قوانین پایه‌ای برای انتخاب دامنه شامل موارد زیر است:
– نام دامنه باید با حداقل حروف انتخاب شود.
– نام دامنه باید گویا، روشن و معرف کار و برند تجاری شما باشد.
– دامنه انگلیسی باید همان‌طوری که در فارسی گفته می‌شود خوانده شود تا کاربران اشتباه نکنند.
– پسوند دامنه (.COM ، .TV و…) معرف حوزه‌ی کاری شماست و باید به درستی انتخاب شود.
سایر موارد مورد نیاز شامل هاست (فضای ذخیره‌سازی آنلاین)، اطلاعات پایه برای درج در وب‌سایت، انتخاب رنگ‌بندی و برخی موارد ابتدایی دیگر است.
آیا می‌توانم از راه‌حل‌های ارزان استفاده کنم؟
هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست. این ضرب‌المثل معروف در دنیای وب نیز صادق است. این‌که چقدر هزینه می‌کنید نشان‌گر میزان جدیت شما و حرفه‌ای بودن مجموعه‌تان است. امروزه بسیاری کسب و کارها دیده می‌شوند که با استفاده از برخی راهکارهای ارزان و آماده به دنبال راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی هستند. اما هیچ‌یک از این فروشگاه‌ها به رده‌های بالا نرسیده‌اند. دلیل این موضوع، محدودیت‌های زیاد چنین سیستم‌هایی است.

طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی
در چنین روش‌هایی، افرادی با کم‌ترین سابقه و تخصص، با سرهم‌کردن برخی قالب‌‎های آماده، یک سیستم ضعیف اما با ظاهری گول‌زننده به شما تحویل می‌دهند. پس از مدتی نیز شما اگر قصد اضافه کردن امکانات خاص و تغییرات اساسی داشته باشید، قطعا هیچ پاسخی دریافت نخواهید کرد. لذا اهمیت طراحی اختصاصی سایت منطبق بر نیازهای خود را جدی بگیرید.

اتمام طراحی سایت باعث آغاز فروش می‌شود؟

پاسخ خیر است. طراحی سایت در دنیای واقعی مشابه خرید و دکور‌کردن مغازه است. آیا با مغازه خالی می‌توانید جنسی بفروشید؛ قطعا نمی‌توانید.
این یک اشتباه رایج بین تازه واردها به دنیای فروش اینترنتی است. فروش، نتیجه بازاریابی و تبلیغات است. طراحی سایت به عنوان زیرساختی برای این کارها و در حکم فروشگاه فیزیکی است. آغاز فروش اینترنتی مستلزم شرایط زیر است:
– محصولات شما با عکس و توضیحات و قیمت‌گزاری درست در سایت درج شود.
– وب‌سایت شما از طریق تکنیک‌های سئو، برای موتورهای جستجو بهینه شود.
– برنامه‌های تبلیغاتی نظیر تبلیغات گوگل، بنر زدن در سایت‌های پربازدید و… آماده و اجرا شود.
– مقالات و محتوای مناسب به طور منظم در وب‌سایت شما منتشر شود.
– بنرهای و طرح‌های گرافیکی برای جذابیت بیشتر سایت، به طور منظم تغییر کند.
– برنامه‌های تخفیف و فروش (کمپین) توسط یک مشئول بازاریابی اینترنتی طراحی و اجرا شود.
اجرای صحیح این اقدامات می‌تواند باعث فروش چشم‌گیر شما در اینترنت شود. اما طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی، گام اول برای رسیدن به این مراحل است.

پشتیبانی طراحی سایت و اپلیکیشن فروشگاهی چگونه است؟

شرکتی که کار طراحی سایت فروشگاهی و اپلیکیشن فروشگاهی را برای شما انجام می‌دهد، متعهد به پشتیبانی از شما به صورت دائمی است. البته این پشتیبانی شامل هزینه است. برخی شرکت‌ها ممکن است بابت مواردی از شما هزینه‌ای دریافت نکنند یا برای مدتی محدود به شما خدمات پشتیبانی رایگان بدهند.
طراحی سایت بر اساس یک قرارداد دوطرفه انجام می‌شود. این قرارداد شامل تمامی تعهداتی که شما از طراح انتظار دارید می‌باشد. پس از اجرای قرارداد هرگونه امکانات اضافه، مشتمل بر هزینه‌ی اضافی خواهد بود.
از کجا خدمات طراحی سایت فروشگاهی دریافت کنیم؟
یکی از بهترین و باتجربه‌ترین بهترین شرکت سئو ، گروه طراحی سایت اینتن است. این گروه سال‌هاست با بهره‌گیری از دانش روز و متخصصین برجسته، پلتفرم‌های پیشرفته طراحی سایت را توسعه می‌دهد. استانداردهای طراحی این شرکت مبتنی بر بهترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران و جهان نظیر دیجی‌کالا و آمازون است. هم‌‌چنین بسیاری از خدمات تبلیغات و بازاریابی دیجیتال نیز در سبد خدمات این مجموعه وجود دارد.

دسته بندی: ریپورتاژ
بروز رسانی توسط در یکشنبه 25 خرداد 1399

کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام سارونه و لینک مستقیم بلا مانع است.